2013 m. kovo 2 d., šeštadienis

"Konfliktas" su dendrobiais (Trouble with Dendrobium)


DENDROBIUM

Turiu dvi dendrodium rūšies orchidėjas: baltą ir ružavą "Dendrobium nobile". Kai man jas padovanojo, jos žydėjo. Bet peržydėjo ir tuo viskas baigėsi. Laukiu jau porą metų ir jos net negalvoja pražysti vėl. Tiesa, baltas dendrobis buvo išskleidęs porą žiedelių. Ir žiedeliai buvo kuklūs, ir jų nuotrauka gavosi prasta. Štai, kokie dendrobio žiedeliai buvo:

                                                                      Dendrobium

O tas ružavas - iš neprastos šeimos, priklausantis "star class" (žvaigždžių klasei) taip ir nesiteikė pražysti. Taip jis atrodė žydintis:

Dendrobium

Ant tokio plono stiebelio tiek daug fantastiškų žiedų.

Priežastį, kodėl dendrobiai nežydi, man rodos, aš žinau. Mūsų "konflikto" šaknys slypi laistyme. Aš niekaip neperprantu, ko jiems reikia? Ar dažno laistymo, ar saikingo, ar jokio laistymo??? Tas mano nesuvokimas kilo dėl skirtingų patarimų internete, kaip reikia laistyti dendrobius. Vieni teigia, kad jų žydėjimo ir uglių auginimo metu reikia laistyti kasdien, kiti - kartą per savaitę. O jų ramybės laikotarpiu - nelaistyti bent porą mėnesių, nebent apipurkšti. Visų siūlomų būdų neišbandžiau, laistau, kaip ir kitas orchidėjas, tik ramybės laikotarpiu beveik nelaisčiau. Rezultatas: išleido jaunus uglius, bet nei jie, nei senieji nežydi.

Šį dendrobį man padovanojo dukra. Pažiūrėsime, kaip seksis jį auginti. Gal išvengsime konfliktų?
Būtent apie jį rašoma 2015-12-12 įraše.

.Dendrobium

Dendrobium

Tarp nuotraukos, darytos apniukusią dieną ir darytos saulėtą dieną, ryškus skirtumas. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą